Doğum Günü Sözleri

15, 2010, 1:13 pm | Genel kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın
Etiketler: , , , , , , ,

*Sen benim için sadece bugün değil her gün özelsin arkadaşım ve her zamanda özel kalacaksın.Çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın.Ben ağladığımda,üzüldüğümde,kırıldığımda hep yanımda oldun.İyi ki doğdun canım arkadaşım.Doğum günün kutlu olsun.

 

*Doğum günün kutlu mutlu ve umutlu olsun.Nice yıllara…

 

*Şunu bilki senin bu özel gününde yanında olmak benim için büyük bir zevktir.İyi ki doğdun canım arkadaşım.

 

 *Zamanla yaşlandın ve ömrün kısaldı diye hiç ama hiç düşünme.Çünkü daha göreceğin nice seneler var bunu sakın unutma en iyi arkadaşım…

 

*İyiki arkadaşımsın.Seni çok seviyorum.İyi varsın.İyiki karşımdasın.Doğum gününü kutlarım canım arkadaşım.

 

*Eeee artık nine oldun.Zamanla yaşlandın.Hatta yüzün buruş buruş oldu.Görüyormusun?Zamanla su gibi akıp geçti.Ama sen hâla eski tatlı,komik,neşeli ve kibar arkadaşımsın.Yaşlı olmaktan şikayet etsen,somurtup dursan bile sen benim en iyi arkadaşımsın.Nice senelere…

 

*Merak etme daha çok gençsin ayrıca hiç yaşlı gözükmüyorsun.Yani 6O yaşında olsan bile sen benim 1. sınıf arkadaşımsın.İyi ki doğdun.

 

*Ya neden bana kızıp duruyorsun?Seni ben nine yapmadım ki.Yıllar seni nine yaptı.Neden onlara değil de bana kızıyorsun acaba hanımefendicik?Söyle hadi durma ne oldu?Gördün mü demek ki seni ben nine yapmamışım değil mi?Neyse unut gitsin ama bir bakımdan sanki iyi oldu.Çünkü eğlenceli bir tartışma yaşandı.İyi ki doğdun.Belki seneye de böyle tartışırız ne dersin?

 

*Aaaa neredeyse doğum günü hediyeni vermeyi unutacaktım.Ne kadar garip olurdu değil mi ama?İyi seneler.

 

*Bak koca bir yıl daha geçti.Zamanın akışına yetişmek çok zor.Doğum gününün kutlu ve mutlu olmasını dilerim.

 

*İyi arkadaşımsın.Buna çok seviniyorum.Nice yıllara arkadaşım.

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.